mandag den 30. januar 2012

Lidt nyt fra mig!

 I fredags var jeg til midnats scrap hos De scrappe kvinder Tanja og Mette. Det var en super hyggelig aften, med velkomst pakke i form af karton og designpapir, dobbelt klæbende tape, bånd osv.
Der var to konkurrencer. Den ene gik ud på at pynte en ramme og mit bidrag kan i se øverst til højre. Den anden konkurrence gik ud på at lave et kort ud fra en skitse, med de ting der var i velkomstpakken. Sørme om jeg ikke vandt den konkurrence og gevinsten var disse dejlige efeu punches som i ser her:

 Ja så skal jeg da lige prale med at jeg var rigtig overskudsagtig i går, for jeg bagte 4 kringler og de smagte skønt. Min mand var helt glad over at der også var 2 til fryseren. :0)  Altså mænd, jeg tror de savner den gammeldags husmor som står i køkkenet og bager, koger og gør rent og alting bare er perfekt! (Stakkels min mand han er velnok blevet snydt:0))
Ha en rigtig god dag alle sammen!

Venlig hilsen Karina

6 kommentarer:

Charlie sagde ...

Lyder SÅ hyggeligt med Midnatsscrap og fine bidrag og præmier. Og MUMS lækker kringle - helt snydt er han da vist ikke blevet - din mand. =0)

Annette / aka sagde ...

Sikke fine ting du fik lavet til den hyggeaften. Og du var heldig at vinde de puncher. Jeg har lige købt de samme. (Jeg VINDER aldrig noget..hihi)
Dejligt med de kringler fra en "rigtig" husmor. Måske føler din mand sig snydt - men så får han nok noget andet. Og han må vel også bruge køkkenet ...
Min mand føler sig også snydt. Han giftede sig med en blondine på 53 kg. Nu er håret gråt - og der er sneget sig et betydeligt antal kg på.....Uha.
Sådan går det ikke altid som man håber...hihi.
God aften til dig.

Gitte sagde ...

Lyder rigtig hyggeligt med midnatsscrap. Flotte bidrag. Lækker kage.

Karin sagde ...

Det kort er da også bare kanon flot Karina!! tillykke med præmien ;)
Det stempelsæt fra Scraphuset har jeg da vist :)

NygaardSkødt sagde ...

Det er fuldt fortjent, at du vandt - det er et rigtig flot kort. Det er altid dejligt med nye legesager.
Jeg tror ikke din mand er blevet snydt sådan rigtig for alvor - husmor eller ej :-)
Jeg glæder mig også til vi ses i marts.
Knus og god weekend fra Anne

Jean sagde ...

Mums det ser lækkert ud..!!
Du kan da ikke lægge billeder ind uden opskrift tihihi..