torsdag den 17. marts 2011

convention og vundet blogcandy!

Så blev der endelig tid til at fortælle om mine dage til convention i Middelfart. For første gang var jeg til førscrap og det var rigtig hyggeligt.


Mine bidrag til Lo konkurrencerne ser sådan ud:



Mine bidrag til kortkonkurrencerne ser sådan ud: Kortet med bondegården har jeg lavet så det kan åbnes og man kan lege med dyrene. Kortet gav en 3. plads og jeg vandt et stort lækkert stempel med stjerner på fra Hero Arts.





Dette bidrag er med et digistempel.




Jeg fik købt en masse lækre ting men ikke nok med det, så havde jeg været så heldig at vinde denne blogcandy hos Benita og fik det hele til convention og jeg er meget glad for tingene!




Ha en god dag
vh Karina

8 kommentarer:

Charlie sagde ...

Ja det var nogle skønne dage. Fine LO's du har lavet og skønne kort. Til lykke med præmien - det var også en fin bondegård! =0)

Annette / aka sagde ...

Flotte ting du har lavet til konkurrencerne. Det med "Henrik og Mig" så jeg godt, Men jeg anede da ikke, at det var dig. Hvor dum kan man være ?? Næste gang tror jeg at jeg kan kende dig....LOL.

Hvor er du bare heldig med den candy og HA stempel...Tillykke med det. Af en eller anden grund er det dobbelt-dejligt at få noget man ikke selv har valgt/købt.

LindaS sagde ...

Tillykke med en velfortjent præmie, det er et Supersøde bondegårds kort - ps jeg har fødselsdag den 19. april! Flotte layout og skøn candy, en man ikke bliver fed af!

Dorthe sagde ...

Sikke flotte LO du havde lavet til udfordringerne. Og Tillykke med den velfortjente sejr med dit bondegårdskort! Og også tillykke med candyen - den ser lækker ud!
God Weekend.

Bertram sagde ...

Tillykke med gevinsterne, det bondegårdskort er så sødt.

Unknown sagde ...

kære Karina.
Super skønne sider du har kreeret. Flot side med dig og din mand.. sød og romantisk!
er helt vild med dit bondegårdskort...Sikke en masse detaljer! SÅ Imponerende!
Jeg håber, at du får en dejlig søndag!
knus Engel..

Gitte sagde ...

Nøøj nogle flotte LO med fede detaljer. Genialt bondegårdskort og hvor må det have taget lang tid at lave.

Karina Beck sagde ...

Det er nogle flotte layouts og kort, du har lavet.